Сервіс

Сьогоднішні реалії такі, що в умовах жорсткої ринкової конкуренції, вирішальним фактором успіху компанії - це міцні довірчі відносини з клієнтами. Якісне обслуговування клієнтів у багатьох сферах діяльності вже є, мало не єдиною конкурентною перевагою, яке і змушує клієнта повертатися, щоб купити ще.

На прикладі В2В store можна впевнено сказати, що цей продукт не тільки є в першу чергу інструментом для продажів, але і об'єднує в собі, таку не менш важливу якість як післяпродажне обслуговування - вважаємо це за новий стандарт в наданні якісного сервісу. Як ми і раніше писали, що постаралися створити таке місце, яке в більшій мірі буде допомагати, компаніям постачальникам простіше взаємодіяти зі своїми клієнтами. Вигоду від цього отримуватимуть всі зацікавлені особи, як покупці, так і продавці. Для клієнтів ж в свою чергу це буде новим каналом зв'язку, де їм завжди буде зручно працювати і отримувати необхідну інформацію.

На практиці використання такої системи стало наданням своїм клієнтам покращений сервіс, а також більш ефективним інструментом збільшення обсягу продажів і прибутку, ніж маркетинг, просування або реклама. Можна з упевненістю сказати, що після запуску кількість помилок в документах набагато разів зменшиться, виросте кількість замовлень в неробочий час, істотно скоротиться час на обробку заявок та виставлення рахунку, і в результаті чого збільшитися вартість середнього чека.

Таким чином, система В2В store допоможе вам вивести відносини з клієнтами на новий рівень і в результаті, ви не тільки піднімете свій власний імідж, а й придбаєте велику конкурентну перевагу.

 

 

Переглянути презентацію

web-платформи B2B store: