service-title__angle-bg

Персоналу

Впроваджуючи у себе на підприємстві таку систему як B2B store, компанія-постачальник закриває багато відкритих питань та завдань, які доводиться щодня вирішувати на роботі. Одну з головних переваг, яке компанія зможе відразу на собі відчути, так це істотно зниження навантаження на сам відділ продажів. Особливо це стосується ті компанії, в яких відбувається великий потік прийому заявок (замовлень) в день, компанія росте, а штат менеджерів розширювати не планує. То за рахунок того, що частина бізнес процесів пов'язаних з продажами переноситься в систему, B2B store допомагає виконувати хоча б частину тієї роботи, яку робить щодня менеджер вручну. І таким чином компанія вирішує питання не тільки з навантаженням на персонал, але і скорочує час на обробку замовлення в рази.

Прикладом можна ще привести ті компанії постачальники, які може не відчувають великий потік заявок, але хочуть рости та відчуваючи пряму залежність від конкретних співробітників, не можуть собі цього дозволити. Йдеться мова про ті компанії, де менеджери можуть працювати по багато років, може навіть по 10-15 та володіючи великими знаннями в свій сфері працюють тільки з тим пулом клієнтів, яких свого часу встигли залучити і їм цього вистачає. Позиція зазвичай таких співробітників, що вони дуже ретельно кожен день працюють та зайняті цілий день і зробити щось більше, що може привести до збільшення прибутку компанії вони не можуть «і так не встигають все робити». Така ситуація чітко потрапляє під ту категорію коли «змусити не можемо та звільнити не хотілося б». Так ось, щоб не входити в конфлікт з такими співробітниками система B2B прекрасно з цим справляється. В результаті чого у співробітників знижується навантаження і з'являється більше вільного часу, який можна направити на більш продуктивні дії. Наприклад, приділити більше часу на обробку дебіторки обзвонив клієнтів, або зовсім пустити в поля на пошуки нових.

Також завдяки системі можна вирішити питання і з рівнем залежності якості обслуговування клієнтів. В основному в сфері b2b, клієнти компанії вже є фахівцями у своїй справі та вже знають що купують, як товар виглядає, і особливо в консультаціях не потребують, їм би швидше зробити закупівлю та забути про це. А в житті постачальника може зустрічатися, коли відбувається найм нового співробітника, на навчання та адаптацію якого піде не мало часу. Так ось в таких випадках краще поставити такого співробітника на обробку вже готових замовлень що прийшли з сайту, де залишається тільки мінімальна частина процесів пов'язаних з продажами. До речі, це навіть вирішує питання і зі старими співробітниками, часто буває ситуація, коли разом зі звільненням менеджера разом йдуть його клієнти з якими він так давно працював і до нього вони вже звикли. Щоб забезпечити себе на майбутнє, клієнтам краще надати доступ та дати працювати в системі віддалено від менеджера, щоб контакт з ним був мінімальним. Так що менеджери можуть змінюватися, а клієнти завжди залишаться.

На сьогоднішній день, все більше спостерігається тенденція, як поступово замовники переводять співробітників працювати в самій системі B2B store та виконувати основні свої функції вже не в обліковій системи. Адже в системі можна займатися як продажами, так і закупівлями. Наприклад якщо взяти продажі, на сайті передбачен кабінет адміністратора, якому надаються всі права. До кабінету можна прив'язати нових користувачів, наприклад менеджерів і обрати обмежені права, де вони можуть з сайту так би мовити «провалюватися» в будь-якого клієнта, закріпленого його і зробити від його імені замовлення. Звичайно завжди є той невеликий відсоток клієнтів, які з року в рік звикли працювати по-старому (телефон, ел. пошта і т.д.) і запросити працювати через інтернет для них буде стресом. Так ось, в телефонному режимі менеджеру перебуваючи в кабінеті клієнта, як мінімум зручніше зробити замовлення з сайту, ніж створювати його в 1С або як максимум швидше. Тому що з сайту замовлення все одно розміститься в обліковій системі. Інший приклад, коли в адмінці приходять повідомлення про кинуті кошики клієнтом, в таких випадках менеджер в телефонній розмові проводить бесіду із ним, може забув або ще щось і утеплюючи контакт, підштовхує його на покупку, де може зробити це замість нього. Як практика показала, такий метод працює та збільшує продажі. Ще ситуація може бути, коли у компанії постачальника «лягла» 1С та зазвичай робота на цьому припиняється. Так ні, хоч і замовлення не зможе оформлюватися, але менеджер може «провалитися» в кабінет клієнта, в його кошик та записати замовлення, тому що ціни та залишки лишаються такими, якими були на момент зупинки роботи облікової системи.

Що стосується закупівель, тут цікавіше. Через такий інструмент як API можна підключати партнерські склади (склади виробників або інших постачальників) та відображати для клієнта, з перерахованої для нього ціною, набагато більше, ніж є зараз на складі. Так ось, в систему можна додати користувача ім'ям менеджера по закупівлям. Після чого цей кабінет, через засоби API інтегрується з особистим кабінетом на сайті виробника (постачальника), менеджер отримує видачу за цінами, товарами та в якій кількості у себе в особистому кабінеті та може зробити замовлення яке відразу оформляється у виробника (постачальника). Такий спосіб дуже зручний коли у компанії постачальника є не один постачальник а декілька, то набагато зручніше буде працювати з одного кабінету, маючи доступ до всіх своїх постачальників, ніж логінитися на кожному сайті. Іноді все те ж саме можна зробити працюючи з 1С, але для цього потрібно мати спеціальну обробку, щоб працюючи зі своїми залишками можна робити закупівлі не виходячи зі своєї 1С.

З цього можна зробити невеликий висновок, що не обов'язково мати в штаті співробітника який володіє знаннями в 1С, а таке часто буває, особливо коли був користувачем конфігурації 7.7 і тут раптом співробітник стикається з 8.3 або навпаки. Так ось, щоб не витрачати час на адаптацію і існують такі можливості робити свою роботу через сайт.

Далі. На стороні адмін-панелі до якої, безумовно, має доступ адміністратор системи, є вкладинка під назвою «Товарна активність». Вона говорить, про те що можна в режимі реального часу спостерігати за тим, чим користувачі (клієнти) найчастіше цікавляться, що наприклад, дивилися або що поклали до кошику, але потім з якоїсь причини не купили. Дані виводяться в табличному вигляді: назва клієнта, дата / час перегляду або додавання в корзину, артикул, бренд, назва і т.д. та потім робиться експорт даних наприклад, в форматі xlsx для подальшого опрацювання (аналізу) вже відділом маркетингу. Адже завжди можна знайти підхід до клієнта, коли знаєш трохи більше.

Одна з останніх функцій та найпростіших, це адміністрування сайту. Безумовно, при розробці продукту B2B store залежність приділяти час сайту зроблена мінімально, але є такі невеликі функції як: 1) додавання користувачів системи користуючись довідником контрагентів; 2) додавання характеристик товарів на стороні сайту, коли в обліковій системі вони не ведуться; 3) виставленням товару як Новинка або Акція, шляхом проставлення прапорців в картці товару на сайті. Як видно, залежність мінімальна, щоб менше витрачати час на адміністрування сайту, а більше приділяти час продажам.

Читати наступний блок "Сервіс":