Розробка B2B порталу по вантажним запчастинам для компанії Технічний Центр «Анкомтех».

02-08-18

main-news-image

Підписуйся на наш YouTube та Телеграмм канал.


Замовник

Технічний центр «Анкомтех» з 1996 року успішно працює на ринку українського автомаркета комерційної і вантажної техніки. У Києві, Запоріжжі, Полтаві, Миколаєві та Одесі працюють 5 представництв компанії. Повний цикл сервісних робіт, прямі поставки запчастин від світових виробників робить компанію надійним партнером для власників вантажного комерційного транспорту.

 

Мета

Замовником були поставлені наступна мета:

- Створити можливість для клієнта користуватися додатковим сервісом компанії;

- Автоматизувати і спростити роботу для співробітників відділу продажів;

- Вивести взаємини з клієнтом на новий рівень.

 

Завдання

- Надати клієнтам електронний каталог з усією можливою продукцією;

- За пріоритетності бачити клієнтам актуальну наявність товару по всій мережі філій;

- Закріпити за кожним клієнтом персонального менеджера в залежності від регіону;

- Доступ до повного пакету документів в незалежності, яким способом було зроблене замовлення;

- Відображати можливі аналоги для альтернативи;

- Забезпечити клієнтів максимально зручним інтерфейсом.

 

Рішення

В цьому проекті ми зіткнулися з тим, що Замовнику потрібна тільки закрита частина системи без публічного каталогу, оскільки вже був на той момент сайт-візитка, який досить популярний в системах пошуку в сфері комерційної та вантажної техніки. Тому було прийнято рішення взяти тільки закриту частину програмного комплексу B2B store інтегрованого з обліковою системою 1С 8.3 тільки під іншим доменним ім'ям.


1) Першим що ми зробили, це зв'язали всі філії в одну єдину систему і дозволили клієнтам бачити актуальний наявність залишків по всіх можливих складах по своїй встановленій ціні. Відображення складів відбувалося за пріоритетністю, тобто якщо клієнт з Миколаєва то йому логічно показати склад з цього міста, а потім вже вся решта, якщо клієнт не прив'язаний ні до однієї з філій - за замовчуванням показуються склади, починаючи з головного Київського. Особливістю було те, що клієнтами компанії так само були і конкуренти і відображати точну кількість залишків не було такою вже необхідністю, тому було прийнято рішення, ту кількість товару що більше десяти штук відображати умовно >10.


2) Наступним кроком було закріпити за кожним клієнтом персонального менеджера в залежності від його місця розташування. Таке рішення стало додатковою зручністю для клієнтів, адже психологічно простіше, коли знаєш, що є людина, до якої можна безпосередньо звернутися за консультацією наприклад, або в рішенні питань пов'язаних з документами або замовленням. Тому в особистому кабінеті клієнта у верхній панелі передбачена картка менеджера з його контактними даними.


3) За замовчуванням зробили збереження на стороні сайту з 1С повного пакета документів у форматі pdf. З можливістю роздрукувати і зберегти документ на комп'ютері. Таким чином, у клієнта в особистому кабінеті залишається історія замовлень в незалежності яким чином було зроблено замовлення, через сайт або звичайним іншим способом, наприклад телефон, ел. пошта.


4) Відображення платіжного балансу за договором було додатковою зручністю для клієнтів. В особистому кабінеті є можливість переглянути історію зроблених покупок на відстрочку, та розуміти в яких вже перевищено термін і необхідно терміновим чином оплатити, а в яких ще допускається. Плюсом було надати можливість клієнту самостійно за будь-який період сформувати для себе акт-звірки взаєморозрахунків.


5) При пошуку того чи іншого товару, було прийнято рішення відразу відображати можливі аналоги (заміни) для альтернативи. На ринку запчастин звичайна практика, коли на одну і ту ж деталь існує її аналог з тими ж характеристиками тільки іншого виробника. В результаті розширило можливості компанії та надало клієнтам велику свободу у виборі. Зробили таким чином, щоб замовник мав можливість самостійно додавати аналоги на стороні адмін-панелі сайту.

В результаті

Для клієнтів ТЦ «Анкомтех» був створений додатковий канал зв'язку, в якому вони отримують для себе всю необхідну інформацію і можливість зробити замовлення. Швидкий доступ до каталогу в форматі 24/7 дозволило клієнтам робити замовлення в неробочий час, в результаті чого обсяги продажів в компанії виросли і збільшився середній чек. Система дозволила автоматизувати ряд виконуваних завдань вручну і ще більше, зміцнені довірчі відносини з клієнтами. Найближчим часом в системі відбудеться перше оновлення, де компанія «Анкомтех» відкриє для себе нові можливості, а клієнти в свою чергу додаткові зручності.

Читати Функціональність системи B2B store очима вашого клієнта.