Проект створення B2B системи для компанії ТОВ "Авто-Оптимал".

16-07-18

main-news-image

Підписуйся на наш YouTube та Телеграмм канал.

Замовник

ТОВ "Авто-Оптимал" була заснована в 2009 році, ставши ексклюзивним представником Mfilter - виробника фільтрів JSC Baltic Filter. Також, компанія отримала унікальні права на поставку моторних та трансмісійних олив від міжнародної нафтопромислової корпорації S-OIL TOTAL LUBRICANTS Co., LTD (Південна Корея), що дозволило в повній мірі задовольнити запити ринку України.

 

Проблема

Великий обсяг щоденних завдань сильно навантажував відділ продажів. Уточнення наявності товарів на складі, формування оптимальної пропозиції для клієнта, виписка рахунків, інформованість клієнтів про активність компанії та багато іншого, на все це витрачалось багато часу. Одна облікова система 1С не вирішувала всіх завдань поряд з потенційними можливостями.

 

Мета

Замовником було поставлено декілька цілей:

- Отримати якісний зручний інструмент для роботи, як для персоналу, так і клієнтам;

- Мінімізувати основний час на обробку замовлення;

- Забезпечити інформованість клієнтів по продуктам та активностям компанії.

 

Задачі

- Надати можливість клієнтам бачити актуальну наявність товару на складі по своїй встановленії ціні та самостійно зробити замовлення;

- Відображати можливі аналоги для альтернативи та супутні товари;

- Зберігання виписки рахунків з 1С;

- Резервування залишків на певний термін;

- Заздалегідь не купуючи формувати пропозицію з партнерських складів з перекуповування;

- Забезпечити клієнтів компанії максимально зручним інтерфейсом.

 

Рішення

Було прийнято рішення інтегрувати програмний комплекс B2B store з обліковою системою 1С 8.2 - управління торговим підприємством. При цьому був розроблен новий дизайн стартової сторінки, для відображення основної інформації про компанію та публічного каталогу для ознайомленням з торговою номенклатурою.


1) Для зручного пошуку товарів були взяті рішення з традиційного роздрібного магазину. В особистий кабінет клієнта була додана стрічка застосовності (за видами транспорту), рубрикатор за категоріями товару, фільтр по брендам, сортування по ціні, по артикулу, відображати лише доступні товари. Особливістю було пошук олив по такій властивості як в'язкість, оскільки в цій сфері фахівцям більш звично шукати товар саме за цим параметром.

2) При пошуку того чи іншого товару, було прийнято рішення відразу відображати можливі аналоги для альтернативи, що в результаті розширило можливості компанії та надало клієнтам велику свободу у виборі. Зробили таким чином, щоб замовник мав можливість самостійно додавати аналоги на стороні адмін-панелі сайту.

3) Для забезпечення інформованості клієнтів по продуктам та в цілому по будь-яким активностям компанії, в систему був додан ряд додаткових інформаційних потоків:

- це летючий рядок, який дозволяє в режимі реального часу сповіщати всіх своїх клієнтів про проведення якихось акцій, зниження цін на товар і т.і.;

- це окремий новинний блок, який розповідає докладно про діючі акції, уцінка на товар і т.д;

- це інформування клієнтів про нові надходження на склад в найближчий час.

4) Резервування залишків було з одного боку простою функцією, але з іншого боку заощаджувало багато часу менеджерам коли це все відбувалося по телефону та займало теж якийсь час. Умовою було резервувати на стороні 1С тільки залишки, ціни не резервувати, після чого товар потрапляв в окрему вкладку «Резерв». За замовчуванням на резерв віддається 2 дні, хоча в обліковій системі персонально можна зробити термін під кожного клієнта.

5) За замовчуванням зробили збереження на стороні сайту з 1С виписки рахунків в форматі pdf. З можливістю роздрукувати та зберегти документ на комп'ютері. Таким чином, у клієнта в особистому кабінеті залишається історія замовлень за останні 2 місяці.

6) Одним з найбільш вдалих рішень яке вдалося досягти, це менш ніж за 1 секунду (а точніше 700-800 мілісекунд) формувати клієнту товарну пропозицію з партнерських складів, в бізнесі автозапчастин такий процес часто називають «Проценка». В даному випадку до сайту був додатково встановлен компонент Wikicross, який дозволяв миттєво зробити запит всім підключеним постачальникам. В результаті отримували інформацію, які постачальники торгують цим товаром, за якою ціною та скільки часу займе її доставка. Відповідно модуль врахував націнку компанії і клієнту зробили пропозицію. Раніше, на те щоб зробити подібне менеджеру витрачав приблизно 15 хв.

В результаті

Повністю оновили веб-сайт з відображенням публічного онлайн-каталогу. Всі клієнти компанії Авто-Оптимал отримали сучасний інструмент та відмінний сервіс для зручного і швидкого доступу 24/7 до всієї продукції по актуальним для себе цінами. Система дозволила спростити роботу менеджерів по обслуговуванню клієнтів, а їм в свою чергу систематизувати роботу з замовленнямию Також отримувати первинні документи і виписки з 1С в онлайн, підбирати позиції та аналоги, розміщувати поточні та попередні замовлення. Робота над підтримкою проекту триває, найближчим часом очікується вже третє оновлення системи з додатковим функціоналом.

Читати Проект впровадження B2B системи для компанії Технічний Центр «Анкомтех».