B2B ПОРТАЛ

НА БАЗІ ГОТОВОЇ
ВЕБ-ПЛАТФОРМЫ B2B STORE


Ми створюємо кращі b2b сайти
для оптової онлайн торгівлі

ПРО НАС

Ми команда Zet Web Studio - з 2008 року допомагаємо виробникам, дистриб'юторам та оптовим компаніям оптимізувати їх бізнес.

У 2017 році ми розробили свій власний продукт
В2Вstore — потужний особистий кабінет з великим клієнтським функціоналом. З нами легко та зручно!

Ефективність роботи доведена

30 B2B порталів розроблено вже

Перед впровадженням B2B Store
Після запровадження B2B Store
%
%

Щоденна комунікація

  • Запит цін та наявності;
  • Дзвінки та переписка;
  • Контакт з менеджером;
  • "Договорняки".
%
%

Рутинна праця

  • Створення замовлень в 1С;
  • Виставлення рахунків;
  • Обробка дебіторки;
  • Імітація роботи.
%
%

Стратегія розвитку

  • Оффери акцій / знижок;
  • Аналіз конкурентів;
  • Особистісний ріст;
  • Пошук клієнтів.
%
%

Залишковий час

  • Сидимо п'ємо каву :)

ПОСЛУГИ

Ми пропонуємо розробку B2B порталу для оптових онлайн продажів
на базі веб-платформи B2Bstore.
B2Bstore – закритий інтернет магазин синхронізований з 1С.
За рахунок двосторонньої інтеграції b2b сайт дозволить створити наступне:

Партнерам

  • Доступ до актуальних залишків 24/7
  • Персональні ціни із застосуванням всіх знижок
  • Замовлення на відстрочку, кредитний ліміт, ПДВ / без ПДВ
  • Розміщення замовлення в 1С, резерв, виписка рахунку
  • Адаптивний дизайн (ПК, планшет, мобільний)
  • Інтеграція особистого кабінету по АРI

Документообіг Фінанси

  • Доступ до друкованих форм всіх документів (рахунки, видаткові накладні та на повернення тощо )
  • Розшифровка дебіторської заборгованості (загальної та простроченої) по договорам, до документа реалізації
  • Формування звітності (акт взаєморозрахунків, аналітичні та інші звіти)

Персоналу

  • Зниження морального та фізичного навантаження
  • Відсутність типових питань відволікаючих від роботи
  • Автоматизація рутинної праці
  • Відсутність втрати даних та помилок в документах
  • Більш продуктивне використання часу

Сервіс

  • Завжди вільний канал зв'язку з постачальником
  • Сучасний підхід до бізнесу в b2b сегменті
  • Проста взаємодія постачальника з партнерами
  • Післяпродажний сервіс та конкурентна перевага
  • Зростання рівня лояльності

БАЗОВА ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

Ви можете ознайомитися з нашою b2b платформою в деталях

Завантажити базову функціональність системи

Щоб завантажити файл заповніть своє ім'я та електронну поштову адресу

ДОДАТКОВА ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

Унікальна розробка команди ZetWeb - B2B Viber & Telegram Bot.
Це не просто типовий b2b-бот - на відміну від аналогів, наша програма дозволяє користувачам бачити актуальний наявність товарів по своїх персональних цінами і знижкам, свої договори, переглядати повністю взаєморозрахунки.
Все це, звичайно, при умові, що ви - клієнт компанії, у якій стоїть наша розробка.

Це доповнення до платформи B2B Store, альтернативний канал зв'язку, коли покупку потрібно зробити тут і зараз або ж швидко перевірити інформацію без необхідності заходити в браузер - словом, він дублює всі функції особистого кабінету, але тільки в улюблених і знайомих месенджерах.

Це дійсно актуально на сьогоднішній день, так як економить час, дозволяє працювати на ходу, більш того, людям, які постійно переміщаються, добре знайома ситуація, коли інтернет не скрізь однаково якісно ловить, а Viber, як і Telegram, добре працює практично всюди.
Відповідно, навіть у відрядженні, навіть в полях, в точці продажу на ринку - клієнт буде повністю в курсі всього, що відбувається.

Принцип роботи програми простий і зрозумілий - на сайтах, під'єднаних до платформи, є QR-код, просканувавши який, користувач потрапляє в месенджер.
Якщо ж компанія не має публічної частини сайту - адміністратор висилає код користувачам на пошту.

Завдяки додатку, покупець може отримати всі потрібні йому дані дуже швидко й легко - не потрібно навіть включати ноутбук: наявність смартфона, Viber / Telegram і мобільного інтернету - ви контролюєте свої замовлення, моніторите товари, стежте за фінансами і купуєте на ходу.

Детальніше про B2B Viber & Telegram боти

Промо блок - це окремий готовий модуль, який можна підключати до платформи B2B Store як на етапі розробки, так і пізніше, після запуску.
Його головна функція - мотивувати клієнта купити більше, ніж зазвичай, шляхом інформування про актуальні пропозиції, побудованих, виходячи з його запитів.

На сайті, близько іконок товарів, показані різні коментарі у вигляді значків, перераховані нижче - тобто ця мотивація відбувається не грубо і нав'язливо, а коректно і максимально ефективно.

Промо блок складається з шести категорій:

1. "Ви замовляли" - на сайті показані товари, які клієнт замовляв протягом півроку не менше 12 разів і не замовляє останні 2 тижні. Хороший і ненав'язливий спосіб нагадати про те, що прийшов час поповнити запаси)

2. "Популярний" - товари, які клієнт не замовляє останні 2 тижні, але їх замовляє більше 40% інших клієнтів з його сегмента і регіону за останні 2 місяці.

3. "Рекомендуємо" - товари, додані адміністрацією до рекомендованих через адмін-панель. Дуже добре допомагає наприклад при виведенні нового бренду на ринок.

4. "Новинки" - товари, додані в облікову систему в цьому місяці.

5. "Розпродаж" - товари, спеціально відмічені окремим значком. Імпортується з бази 1С (прекрасна можливість позбутися від неліквідів).

6. "Уцінка" - товар, як правило, дефектний, що вказано.
На кожен дефект заводиться окрема картка товару, дефект описується в коментарі товару і фотографується.
Інформація імпортується з бази 1С.

Всі рекомендації, за винятком «Ми рекомендуємо», розраховуються автоматично або імпортуються з бази 1С.

Корпоративний сайт уявляє собою публічну частину від веб-платформи B2B store.
Нагадаємо, що сама по собі платформа B2B Store - закрита, тобто з інтернету видно тільки форму для авторизації в особистий кабінет.

Але, до закритої частини можна додати і відкриту - це робиться в тих випадках, коли у замовника немає сайту або ж існуючий застарів і потребує оновлення - це відмінна можливість створити візитну картку для залучення нових клієнтів.

Корпоративний сайт представляє з себе наступне:

● Головний слайдер або красива заставка про компанію;
● Стрічка брендів - карусель, при натисканні на бренд - текстовий блок;
● Вибрані категорії товарів;
● Акційні товари - карусель із зображенням товарів;
● Новинки асортименту - карусель із зображенням товарів;
● Блок «Про нас» - текстовий блок;
● Блок «Про каталог» - текстовий блок;
● Блок «Стати партнером» - текстовий блок з умовами співпраці;
● Блок «Доставка» - текстовий блок;
● Блок новин, галузеві новини (загальні для галузі) і корпоративні.
● Карта місцезнаходження;
● Футер сайту - контактні дані, логотип, іконки соц. мереж, інша довільна інформація.
Публічний каталог представляє з себе наступне:
● Повноцінний рубрикатор у вигляді акордеона з каталогом товарів, з основною інформацією (зображення, найменування, бренд, артикул). Без можливості купити.

Підводячи підсумок, можна сказати, що публічна частина сайту - це все те, що може привернути ваших майбутніх партнерів для роботи з вами.

Для тих замовників, які хочуть об'єднати в одному місці не тільки b2b, але і b2c, існує E-commerce на публічну частину.
Він представляє з себе все той же публічний каталог, до якого додають віджет покупки - клієнт здійснює покупку товару без реєстрації і авторизації в особистому кабінеті.

Сценарій покупки може бути двох видів:
● придбання товару в один клік - захоплення контактів Ім'я та телефон, іноді тільки телефон;
● повне оформлення замовлення - вибір умов доставки і тд і тп.
До публічної частини додається міні-кошик.

Облікова система 1С 7.7
Платформа B2B Store, фізначально написана під інтеграцію з обліковою системою 1С 8.3 (8.1, 8.2), але ми досить часто стикаємося з ситуацією, коли потенційні замовники використовують конфігурацію 7.7.
Виходячи з цього, ми хочемо відразу ж розставити всі крапки на і - розвінчати міфи і відповісти на найпоширеніші питання.

Звичайно, існує варіант перевести свою роботу на використання 1С 8, але в тих випадках, коли клієнт зацікавлений в установці платформи, але з яких-небудь причин не бажає модернізувати облікову систему, ми йдемо назустріч, так як завдяки нашому експертному досвіду - 20 років в 1С, ми знаємо весь асортимент конфігурацій і знаємо, як з ними працювати.

Для того, щоб інтегрувати 1С 7.7. з платформою B2B Store, пишеться спеціальна обробка між сайтом і системою 1С.

Обмін даними відбувається двома потоками:
● Імпорт довідників та іншої подібної інформації на сайт
● Запити сайту в 1С про виконання будь-яких дій, як створення замовлення покупця, формування акту звірки, тощо. Сайт робить запис про запит в буферну таблицю, 1С читає цю таблицю, виконує дії і записує результат виконання.

Обидва потоки, організовані у вигляді обробок 1С, запускаються планувальником завдань Windows.
Потік імпорту - кожні 15 хвилин, потік запитів - щохвилини.
На стороні сайту працює контрольний механізм, який відстежує активність 1С. У разі відсутності активності більше години повідомляє про це адміністратора системи.

Імпортується з 1С:
● Довідник контрагентів і супутні довідники;
● Довідник номенклатури, супутні довідники, а також:
● Ціни за категоріями цін;
● Залишки по складах.
● Баланси контрагентів, терміни оплати, накладні. Розподіл заборгованості на накладні (для визначення термінів оплати) в 1С не ведеться, повинен відбуватися на сайті автоматично
● Виконується за запитом в 1С:
● Замовлення покупця;
● Акт звірки розрахунків.

Головна відмінність в інтеграції з обліковою системою 1С 7.7 від інтеграції з 1С 8 складається в часі інтеграції.

Написання програми обробки займає близько одного місяця - в кожному разі вона пишеться індивідуально, не існує обробки в готовому вигляді, яку можна створити для всіх подібних ситуацій.

На сьогоднішній день, в нашому портфоліо вже три проекти, в яких відбувається інтеграція платформи з обліковою системою 1С 7.7.

CRM Система OneBox, LiqPay, служби доставки
Часто буває, що фінансову і комерційну частину клієнти можуть вести в 1С, а довідник товарів, характеристики, описи, ціни, наявність - в CRM-системах.

Інтеграція з CRM-системами (OneBox, AmoCRM, Бітрікс24 і т.д.) не представляє з себе ніяких складнощів, так як будь-які сучасні системи роздають API, через які і відбувається підключення.
За такою ж схемою відбувається і підключення служб доставки.

На сьогоднішній день, засобами API ми підключили до B2B store 5 служб доставки:
● Нова пошта;
● Делівері;
● Інтайм;
● Гюнсел;
● CAT.

Мета цієї дії полягає в тому, щоб компанії могли максимально розширити пропонований асортимент товарів - крім того, що є у них на складі прямо зараз, з'являється можливість пропонувати своїм кінцевим покупцям товари зі складів постачальників.
При цьому, кінцевий клієнт не бачить різниці на сайті між товаром компанії-продавця і товаром постачальника компанії-продавця.

Таким чином, покупець може класти в кошик одиниці, яких немає в наявності на його регіональному складі, але факт цієї відсутності не впливає на можливість оформлення замовлення.

В адмін. панелі встановлюються умови по маржі, внаслідок чого покупцям транслюється кінцева для них ціна.

Для того, щоб втілити систему в життя, потрібні API партнерських складів, завдяки яким і відбувається поєднання даних про наявність і ціни.

Підключення партнерських складів допомагає за лічені секунди формувати всі доступні пропозиції за запитом і робить це в рази швидше, ніж робив би це менеджер вручну.

Керівник проектів
Дмитро Ожина

Замовити
консультацію

ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ

1 1
Знайомство
  • Презентуємо базовий продукт B2B store;
  • Поділимося досвідом та відповімо на всі питання;
  • Сформуємо бюджет проекту згідно вимог.
2 2
Договір
  • Підпишемо договір на створення b2b порталу;
  • Надішлемо вимоги для забезпечення проекту по 1С;
  • Заповнимо бриф для майбутнього дизайну.
3 3
Організація прототипа
  • Інсталяція системи на тестовій платформі, перевірка доступів к 1С;
  • Верстка дизайну по макету;
  • Створення двостороннього обміну, інтеграція з 1С.
4 4
Попередній перегляд
  • Перевіряємо що:                   - Ціни рахуються;                   - Баланси сходяться;               - Документи відкриваються   - Замовлення проводиться;   - Залишки списуються.
5 5
Система пошуку
  • Перевірка систем пошуку перед передачею замовнику на тестування:                            - Пошукове поле;                    - Рубрикатор товарів;            - Фільтр по параметрам.
6 6
Тестування
  • Реєстрація тестових аккаунтів для фокус-групи Замовника;
  • Повна перевірка системи;
  • Реагування на зауваження в системі Трелло.
7 7
Запуск проекта
  • Підключення до робочої 1С, перенесення на хостинг;
  • Передача програмного коду замовнику;
  • Реєстрація основних партнерів у b2b системі.
8 8
Обслуговування
  • В рамках договору 1 місяць безкоштовної підтримки;
  • Складання програми розвитку b2b сайту;
  • Укладання договору на тех. підтримку.

ПОРТФОЛІО

RS Industry
KSM
АвтоТракМоторс
Автооптимал
NANOPROTEC
Анкомтех


Ви можете особисто подивитися тестову версію B2B store.

Натисніть кнопку "Отримати" щоб зареєструватися в DEMO-версії і автоматично увійти.

Отримати доступ до

ДЕМОВЕРСІЇ

ВІДГУКИ КЛІЄНТІВ

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Запуск проекту в стислий срок,
від 1 місяця.

Готовність надалі розвивати проект.

Конкурентне ціноутворення.

В 1С нам немає рівних.
20 років досвіду.

НАШІ КЛІЄНТИ

НОВИНИ