Партнерам

Поки клієнти можуть і самі не знати, чого ж вони хочуть насправді, ми в ZetWeb Studio точно знаємо відповідь і готові нею поділитися: абсолютно всіх об'єднує одне чарівне слово - зручність!

Зручність при здійсненні онлайн-покупки - це найголовніший камінь фундаменту якісних та довгострокових взаємин між продавцем і покупцем.

Ми переконані і переконання це засноване на особистому досвіді, а не просто на словах - якщо надати споживачам таке місце, де можна буде не просто виконувати дії, що хвилюють суто вас, як постачальника - робити замовлення, а яке, при цьому, буде надавати їм якісний постпродажний сервіс, котрий дозволить зекономити час, сили та нерви, вони будуть дуже задоволені і залишаться з вами надовго.

Простіше кажучи, процес покупки товару в онлайні повинен спростити життя обом сторонам, а для цього потрібен не просто інтернет-магазин, а сайт з мізками.
Сайт, який вміє думати.

Саме таким і був задуманий та реалізований програмний продукт B2B Store - той самий острів комфортних покупок: дозволяє продавцеві отримувати замовлення, при цьому даючи щось натомість покупцям.

Ми вже розповідали детально про те, що представляє з себе система з технічного боку іта яким чином вона впроваджується для замовника, а зараз хочемо показати, що бачить і як використовує її користувач, тобто ваш дилер.

Головне завдання, яке виконує B2B Store при взаємодії з клієнтами - це надання постійного доступу до завжди актуальної інформації, зібраної в одному місці.

Актуальна інформація 24 на 7 - ніяких коливань цін та кількості.

Більше не буде ситуацій, коли ввечері на сайті одні дані, вранці інші, їх постійно необхідно уточнювати у менеджера.
B2B портал - це вихід зі старого ланцюга комунікації "телефон-пошта-месенджери", який зв'язує клієнтів та менеджерів нерозривно та ставить в тісну залежність один від одного.

Система дозволяє самостійно вибирати, формувати, оформляти замовлення в будь-який час дня і ночі, отримувати відповідні документи і не втрачати час на звірки, перевірки і тд і тп.

Розпочнемо нашу експедицію!

Коли відвідувач заходить на сайт, який вже працює на базі платформи B2B Store, на головній сторінці він бачить форму авторизації для входу в особистий кабінет.
Реєстрацію користувачів, згідно з витягнутого з 1С довідника контрагентів, проводить самостійно адміністратор платформи - зроблено це спеціально для того, щоб усі користувачі не реєструвався самостійно, що, по-перше, економить їх дорогоцінний час, по-друге, гарантує точний результат того, що він не покине справу на півдорозі, наприклад, через банальні лінощі.

Після виконання цієї дії все той же адміністратор відправляє лист-запрошення користувачеві на електронну пошту, яка була вказана ним при реєстрації.
Клієнт отримує лист з даними для авторизації, переходить за посиланням, вводить отримані дані і входить в створений для нього особистий кабінет.


Після проходження авторизації, він потрапляє в закриту частину каталогу, який в різних випадках може відрізнятися від доступного в публічній частині, якщо вона є.

Це може бути пов'язано з тим, що компанія-постачальник різнопрофільна, наприклад, холдинг, де для одного виду товару можуть бути одні замовники, а для іншого виду, відповідно, інші.
У таких випадках, покупець в особистому кабінеті бачить тільки ті категорії товарів, які притаманні профілю його діяльності і йому немає потреби бачити той товар, який до неї не належить.

Рухаємося далі.

У житті b2b-продажу дуже часто буває, що компанія-постачальник працює з клієнтом за різним типом цін, кожна з яких має кілька видів договорів про співпрацю.
В основному, це договір 100% передоплати, за яким покупець отримує для себе вигідну ціну і договору на різні терміни відстрочки (це можуть бути 7, 15, 30, 45 днів і т.д).
Відповідно, при більш короткому терміні ціна трохи дорожче і максимально наближається до роздробу на більш далекому терміні відстрочки.
Це основні види договорів, широко розповсюджені, але, в своїй практиці ми зустрічали й інші - за термінами відвантаження, валютні, з різною податковою складовою.
З урахуванням всіх цих нюансів, в особистому кабінеті користувача передбачений класифікатор (список, що випадає), за допомогою якого він, перед тим, як зробити замовлення, розраховуючи на свої можливості і бюджет, може обрати той вид договору, за яким йому буде зручно працювати на поточний момент.
Відповідно, при перемиканні між договорами, ціни на товар автоматично перераховуються під задані умови.

Приклад: після авторизації заданий договір 100% передплати.
Відповідно, ціна на товар найнижча, але, як тільки користувач змінить договір, наприклад, на відстрочку, ціни тут же зміняться.

Таку можливість надає інтеграція з 1С.

Крім того, що клієнт бачить свої персональні ціни, йому також доступні залишки товарних запасів на складі компанії-постачальника.

Більш того, якщо у компанії-постачальника не один склад, а декілька,то залишки по віддаленим складах централізуються в єдину базу, і клієнту доступна вся карта по залишкам на всіх складах.

Така опція існує тому, що бувають ситуації, коли простіше замовити товар з віддаленого складу, ніж чекати необхідної кількості на своєму регіональному.


Якщо в процесі роботи виникли питання або просто необхідна консультація з того чи іншого товару, в особистому кабінеті закладена функція присвоювання кожному користувачеві персонального менеджера - людини, до якого можна звернутися безпосередньо.

Його контактні дані завжди на виду - звернутися за допомогою легко та просто.

Менеджери можуть класифікуватися, наприклад, відповідно до категорії, до якої відноситься клієнт: (дрібнооптова, оптова, великий опт, роздріб і т.д), по регіональності: (центральний, південний, західний, східний, північно-західний) і тд і тп.


Перейдемо ж, нарешті, до оформлення замовлення!

Отже, за відправну точку візьмемо умову, що клієнт вже сформував в кошику замовлення, перевірив його, переконався, що кількість і ціни не змінилися з моменту формування до моменту оформлення і перейшов до вибору умов доставки.
Найчастіше, йому пропонують наступне: самовивезення, транспорт компанії, служби доставки, дропшіппінг, інше.

Якщо компанія-продавець використовує служби доставки, то на сьогоднішній день до B2B store, завдяки засобам API, підключено п'ять служб:

  • Нова Пошта
  • Гюнсел
  • Інтайм
  • Делівері
  • САТ
Через інструмент API ми витягнули довідник міст, де присутня служба, номера її відділень - не потрібно вручну вносити ці дані.Примітно ще й те, що, навпроти кожного із способів доставки, може виводитися спливаюче вікно про умови по кожному з них - не потрібно тримати в голові інформацію про те, які критерії виставляє компанія-постачальник для кожного з них - подивився, порівняв,

обрав, замовив!

Після введення всіх необхідних даних по доставці, клієнт відправляє замовлення в обробку шляхом натискання кнопки "Оформити".

Що відбувається в цей момент?

Сформоване на сайті замовлення розміщується в 1С продавця в розділі "Замовлення покупців", 1С сама генерує рахунок на оплату, що відбувається без втручання менеджера, потім повертає його виписку на сайт.


Операція відбувається настільки швидко, що покупець отримує рахунок на оплату тут же - на сторінці подяки за зроблене замовлення.
Залишки товарів, при цьому, автоматично резервуються за ним в тій же 1С і віднімаються відразу на сайті.

Після відкриття рахунку на оплату у вигляді документа в форматі .pdf, покупець може як роздрукувати документ, вибравши принтер у себе в компанії, (наприклад - відразу в бухгалтерію), або ж зберегти його собі на комп'ютер.

На цій дії робота системи B2B Store закінчується, далі йдуть процеси по обробці даного замовлення менеджером.

Менеджер перевіряє його на коректність - (тобто чи можна відпускати замовлення клієнта, що не замовив він на космічну суму і інші нюанси), після чого оформлює видаткову накладну і відбувається відвантаження товару на складі.


Читати наступний блок "Документообіг"

Подивитися презентацію web-платформи B2B store.